Presentació de la manifestació del proper dissabte a Barcelona en defensa dels drets i les llibertats

Demà dijous, 19 d’octubre, a les 11.30 hores, a la seu de la UFEC, a la rambla de Catalunya, 81, de Barcelona

La Taula per la Democràcia -que agrupa entitats, sindicats i organitzacions de la societat civil catalana per donar una resposta unitària i coordinada en defensa de les institucions catalanes i els drets fonamentals- convoca el proper dissabte a la tarda una manifestació a Barcelona en defensa dels drets i les llibertats.

Per tal de presentar els detalls d’aquesta mobilització, convoca una roda de premsa demà dijous, 19 d’octubre, a les 11.30 hores, a la seu de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya-UFEC a Barcelona (rambla de Catalunya, 81, pral.).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 d’octubre de 2017