Concentració per a la recuperació salarial, l’ocupació de qualitat i la garantia de les pensions i el seu poder adquisitiu

El 17 d’octubre del 2017, a les 12.45 h, tindrà lloc una concentració de delegats i delegades de CCOO de Catalunya, en què intervindrà Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

La concentració es farà a la Via Laietana, 16 de Barcelona, després que hagin tingut lloc diverses assemblees federatives que s’engloben en la campanya d’ofensiva que duu a terme CCOO. Als convenis col·lectius es busca la recuperació salarial i l’ocupació de qualitat mentre que des del punt de vista social s’han de garantir les pensions i el seu poder adquisitiu.

Feu clic per veure el cartell de la concentració del 17 d’octubre “CCOO a l’ofensiva”.