Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, assistirà a la reunió del president de la Generalitat amb els membres de la Comissió Independent per a la Mediació, la Conciliació i el Diàleg

Demà divendres, 6 d’octubre, a les 18.00 hores, al Palau de la Generalitat

El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, assistirà demà divendres, 6 d’octubre, a la reunió convocada pel president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, amb els membres de la Comissió Independent per a la Mediació, la Conciliació i el Diàleg, una iniciativa proposada pel Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) amb participació del sindicat per debatre sobre el futur polític de Catalunya.

La trobada tindrà lloc demà a l’interior del Palau de la Generalitat (plaça de Sant Jaume, 4, Barcelona) a les 18.00 hores.