CCOO organitza una jornada sobre negociació col·lectiva per a negociadors/es de convenis

Demà divendres, 29 de setembre, a les 9.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Amb el títol “L’hora de la negociació col·lectiva. Recuperació salarial i ocupació de qualitat”, CCOO organitza una important trobada de negociadors i negociadores de convenis col·lectius del sindicat per tractar sobre els objectius sindicals per a la negociació col·lectiva del 2018.

Serà demà divendres, 29 de setembre, a les 9.30 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, planta baixa), i en aquesta jornada s’explicaran les línies estratègiques de la negociació col·lectiva per l’any vinent.

NOVA WEB D’ORIENTACIÓ SOBRE NEGOCIACIÓ COL·LECTIVA

A més, es presentarà la web “Criteris Sindicals de la Negociació Col·lectiva 2018”, on el sindicat exposa una sèrie d’orientacions agrupades per diverses temàtiques.

En la jornada participen, entre d’altres, Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical, i Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social i Migracions, de CCOO de Catalunya, i a la cloenda (13.30 hores) intervindrà Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de setembre de 2017