CCOO organitza l’acte “La mobilitat amb perspectiva de gènere”

Demà dimarts, 19 de setembre, a les 10.00 hores, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura

En el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, que se celebra del 16 al 22 de setembre a Catalunya, la Secretaria de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya organitza l’acte “La mobilitat amb perspectiva de gènere”, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona.

Tindrà lloc demà dimarts, 19 de setembre, a la sala 11 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta), a partir de les 10.00 hores. Després de la presentació a càrrec de Carlos del Barrio, secretari de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya, hi haurà una taula de debat moderada per Laura Diéguez, tècnica de Sostenibilitat del sindicat, amb Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya; Albert Vilallonga, tècnic en mobilitat d’ISTAS-CCOO; Sara Ortiz, membre del Col·lectiu Punt 6, i Neus Moreno, membre de la Secretaria de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya. Finalment es farà la cloenda amb José Manuel Jurado, responsable de Sostenibilitat del sindicat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de setembre de 2017