CCOO fa un reconeixement al compromís i a la militància dels afiliats i afiliades de Roca Sanitario

Demà divendres, 15 de setembre

Coincidint amb la celebració del centenari de l’empresa, la Secció Sindical de CCOO de Roca Sanitario vol fer un reconeixement al compromís i a la militància dels seus afiliats i afiliades, especialment aquells que fa més de 25 anys que estan afiliats al sindicat. Per aquesta raó ha organitzat un acte aquest divendres, 15 de setembre, a partir de les 18 h, al Parc Arqueològic Mines de Gavà (c. de Jaume I, 7), en el decurs del qual se’ls lliurarà una insígnia de plata de CCOO.

A aquest acte assistiran els secretaris generals de CCOO d’Espanya i de Catalunya, Unai Sordo i Javier Pacheco, respectivament; el secretari d’Organització de la federació estatal d’Indústria, Tomás Díaz; el secretari general d’Indústria a Catalunya, José Antonio Hernández, i els secretaris generals de la Unió Intercomarcal i del Sindicat d’Indústria del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf, Josep Maria Romero i Álvaro Muñoz. També està previst que hi assisteixin l’alcaldessa de Gavà i l’alcalde de Viladecans, les dues poblacions on Roca Sanitario té els centres de treball.