Aquests quadres són els que componen o ‘composen’ l’exposició sobre treball infantil?

Aquests quadres són els que componen o composen l’exposició sobre treball infantil? Són els que la componen.
El verb compondre, que es conjuga com respondre, significa “formar, constituir, integrar, combinar, crear, elaborar, confeccionar i arranjar”. No és correcte el verb composar amb aquests significats, que té el sentit d’”imposar arbitràriament una contribució o una multa”, “actuar envers algú imposant-li la nostra voluntat” o “jutjar, sentenciar com a àrbitre”.

El manual Papers sindicals es compon de dos blocs: un de gramàtica i un altre amb tots els models de documents sindicals que pot necessitar un delegat o delegada.