CCOO fa una crida a tota la seva afiliació, als treballadors i les treballadores i a la ciutadania en general a participar en la manifestació de demà contra el terrorisme i a favor de la pau

Unai Sordo i Javier Pacheco atendran els mitjans de comunicació a les 16.30 hores a la plaça de Sant Jaume de Barcelona

CCOO de Catalunya ha fet una crida a tota la seva afiliació, als treballadors i les treballadores, i a la ciutadania en general a participar massivament en la manifestació convocada demà, a les 18 hores, a Barcelona, concretament davant els Jardinets de Gràcia, contra el terrorisme i la violència i a favor de la pau i la solidaritat. Sota el lema “No Ttnc por”, la manifestació comptarà amb la presència dels secretaris de la Confederació Sindical de CCOO i de CCOO de Catalunya, Unai Sordo i Javier Pacheco, que aniran a la capçalera institucional, així com de membres de la direcció del sindicat que estaran presents en les diferents capçaleres que es muntaran al llarg de la manifestació.

Unai Sordo i Javier Pacheco sortiran de la plaça de Sant Jaume amb la comitiva institucional. Aprofitant aquest moment, a les 16.30 hores, Sordo i Pacheco atendran els mitjans de comunicació que vulguin recollir les seves declaracions.

CCOO serà a la manifestació perquè estem de dol. Sentim el dolor de les víctimes, de les seves famílies, de les seves amistats, que són les nostres.

CCOO serà a la manifestació per oferir la nostra solidaritat a les persones afectades. Ens posem a disposició per ajudar-les en tot allò que el sindicat té capacitat per fer.

CCOO serà a la manifestació per honorar les persones que aquests dies han ajudat les víctimes i les seves famílies, s’han compromès i han donat exemple de ciutadania i generositat.

CCOO serà a la manifestació portant les veus del sindicalisme internacional, que ens ha fet arribar de manera unànime el condol i el suport. Sabem que el terrorisme, com tantes coses, és un problema global que ens interpel·la arreu del món.

Per això fem una crida a la unitat de totes les persones honrades, de totes les persones solidàries, de tota mena d’entitats i d’institucions per treballar per la pau i el benestar. Tenim dret a viure en pau i amb plenitud. La pau es construeix, exigeix un treball constant per al benestar, la justícia, la igualtat, la fraternitat, per la llibertat. En aquest treball de convivència es compromet CCOO.

CCOO es manifesta radicalment contrària a les ideologies de l’odi, de l’exclusió, de l’explotació i es compromet a denunciar-les i a combatre-les.

Pau, solidaritat, convivència en la diversitat.

No tenim por!