CCOO crida al conjunt de treballadors i treballadores de Metro Barcelona a participar en l’assemblea de dijous dia 27

La Secció Sindical de CCOO a Metro Barcelona valora positivament la proposta mediadora del Departament de Treball

La Secció Sindical de CCOO del Metro de Barcelona, en assemblea d’afiliats i afiliades, ha decidit donar suport a la proposta mediadora del Departament de Treball, considerant que és positiva perquè recull bona part de la plataforma reivindicativa.

La proposta consensuada amb el Departament de Treball i treballada amb el Comitè de Vaga obliga la direcció de Metro a complir els acords i convenis, l’Estatut dels treballadors i la Llei de prevenció de riscos laborals. Aconsegueix la recuperació de tasques externalitzades, la reducció de la precarietat contractual i estableix millores en temes de conciliació de la vida laboral i la familiar com horaris, permisos i reduccions de jornada.

El Comitè de Vaga ha decidit per unanimitat portar la proposta a consideració de l’assemblea general de treballadors i treballadores de Metro que ha convocat per al pròxim dijous.

CCOO s’enorgulleix de la lluita que s’ha mantingut, agraeix l’esforç del conjunt de la plantilla de Metro i crida a participar massivament en l’assemblea de dijous.

Barcelona, 25 de juliol de 2017