CCOO guanya les eleccions sindicals a l’empresa Tecnologías Verdes de Tàrrega

Aquest mes de juliol s’han fet per primera vegada eleccions sindicals a l’empresa Tecnologías Verdes de Tàrrega. S’hi presentaven 3 candidatures: una de CCOO, una altra d’independent i una de la UGT. Finalment CCOO les va guanyar amb més del 51% dels vots i ha aconseguit el delegat que representarà els treballadors i treballadores de l’empresa. A les eleccions, hi van votar el 100% de la plantilla de 20 treballadors i treballadores.

CCOO, en aquesta empresa, ja havia aconseguit que li apliquessin el conveni de químiques en lloc del de comerç. El conveni de químiques té unes condicions laborals i salarials superiors al del comerç.

CCOO vol manifestar el seu agraïment a totes les treballadores i treballadors pel suport que han donat a la candidatura del sindicat, i es compromet a seguir treballant per millorar les condicions laborals de la plantilla de Tecnologías Verdes de Tàrrega.