Eleccions sindicals al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona

CCOO guanya les eleccions sindicals

CCOO aconsegueix la totalitat dels membres del comitè d’empresa: 5 delegats i delegades.

Val a dir que, fins ara, CCOO no tenia representació sindical al CCCB i que, fins la data d’ahir, la representació era en la seva totalitat de CGT.

El treballadors i treballadores del CCCB, amb el seu vot, ha atorgat la confiança al sindicalisme confederal i de classe que representa CCOO, un sindicalisme de proximitat, seriós i fermament compromès amb els treballadors i treballadores.

Aprofitem per donar-vos les gràcies per la inestimable participació de molts companys i companyes durant el procés de preparació del programa i sobretot volem agrair-vos a tots l’alta participació el dia de les votacions. Això ens referma en la responsabilitat que suposa acceptar aquest encàrrec.

Esperem poder treballar al vostre costat al llarg dels quatre anys que tenim per endavant i, una vegada més, fem una crida a participar activament en tots els temes que hem presentat al programa i en tots aquells que, sens dubte, aniran sorgint.

El nou comitè d’empresa està format per Matilde Betoret, Montse Martínez Izquierdo, Neus Moyano, Montse Novellón i Glòria Vilches

Moltes gràcies i endavant