Assemblea de delegats i delegades a Sabadell amb el lema #ofensivaCCOO

Dilluns, 19 de juny, a les 10.30 hores, a la Fira de Sabadell

Dilluns, 19 de juny, a les 10.30 hores, a la Fira de Sabadell (plaça de la Sardana, 7), CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central organitza una assemblea de delegades i delegades amb el lema #ofensivaCCOO.  En l’assemblea es debatran temes com l’Acord per a l’ocupació i la negociació col·lectiva, la renda garantida de ciutadania (RGC), el Pacte nacional per la indústria o el futur de les pensions.

Hi intervindran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central. Un cop acabada l’assemblea, sobre les 12.30 hores, Javier Pacheco i Enrique Rodríquez atendran als mitjans de comunicació.

A les 12 hores es farà lectura de manifest i un minut de silenci en suport a la campanya #19JAlertaFeminista per denunciar les violències masclistes i exigir més pressupost.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de juny de 2017