CCOO guanya les eleccions sindicals a l’empresa Suara-Clanser

Ahir, dimecres 7 de juny, es van fer les eleccions sindicals a l’empresa Suara-Clanser, dedicada al servei d’atenció domiciliària. Tot i que ja hi havia representació sindical anteriorment, ara, per primera vegada s’ha constituït un comitè d’empresa, que ha quedat compost per 3 delegades de CCOO i 2 d’UGT.

El servei d’atenció domiciliària és un servei subcontractat per la Paeria, que porta a terme Suara-Clanser a la ciutat de Lleida, i el formen treballadores familiars, auxiliars de neteja i personal tècnic. És un sector cada cop més implantat a la nostra societat, el treball del qual és d’una duresa i dedicació que mereix tot el nostre reconeixement per la dedicació que mostren vers els usuaris i usuàries.

CCOO vol manifestar el seu agraïment a totes les treballadores i treballadors pel suport que han donat a la candidatura del sindicat, i es compromet a seguir treballant per millorar les condicions laborals de tota la plantilla de Suara-Clanser.