CCOO de Catalunya presenta, en el Dia d’Europa, les dades de l’Eurobaròmetre social

Estudi comparatiu de la Unió Europea (UE) i Catalunya

Coincidint amb la celebració del Dia d’Europa, avui el CERES (Centre d’Estudis i Recerca Sindicals) de CCOO de Catalunya presenta la darrera actualització de l’Eurobaròmetre social. Aquest recurs permet comparar les dades de la Unió Europea (UE), i dels seus estats membres, amb les de Catalunya. Ofereix un seguit d’indicadors estadístics relatius al desenvolupament econòmic, social i laboral, disponibles al servei estadístic europeu EUROSTAT.

En aquesta edició podem apreciar com les taxes d’ocupació catalanes estan per sota de les de la major part dels països europeus, com la taxa d’atur catalana és la pitjor després de la grega i l’espanyola o com la taxa de temporalitat és la quarta més alta en relació amb els països membres de la UE.

Trobareu l’Eurobaròmetre social a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de maig de 2017