Aprendre català de manera lúdica en els processos congressuals de CCOO de Catalunya

Amb motiu dels diversos processos congressuals que hi ha hagut a la nostra organització en els últims mesos, el Servei Lingüístic, tal com ja havia fet en dues edicions anteriors, ha elaborat un material per a aquests esdeveniments. La finalitat és presentar el català des d’un vessant més lúdic i amè, per tal de fer-lo més pròxim, mitjançant diverses curiositats, a les persones que estan vinculades al sindicat.

Es tracta del CCOOngresCA’T 3, el qual té com a fil conductor un horari congressual i la peça clau és el vocabulari característic que intervé en tot aquest procés: paraules pròpies de l’àmbit sindical, barbarismes, expressions i frases fetes, passatemps i altres curiositats relacionades amb la llengua catalana. Així mateix a través del material també es fa difusió de les activitats que porta a terme el Servei Lingüístic.

La promoció de l’ús del català és l’objectiu del Servei Lingüístic i aquest fullet ho vol fer de forma entretinguda en un ambient important i decisiu per a la nostra organització com és el marc dels diversos congressos.