Actes de CCOO el 28 d’Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Assemblea i concentració a la seu de Foment del Treball a Barcelona

Demà divendres, 28 d’abril, amb motiu del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, CCOO de Catalunya ha organitzat una assemblea de delegats i delegades i una concentració de protesta -conjuntament amb UGT- per exigir més prevenció a les empreses.

L’assemblea es farà a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), a partir de les 9.40 hores, amb Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i la presentació de diverses experiències sindicals que han significat millores en la prevenció de riscos laborals, i de criteris sindicals en aquesta matèria, per acabar amb la cloenda (12.15 hores) per part de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

A partir de les 12.30 hores, els delegats i delegades de CCOO pujaran la Via Laietana fins a la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32), on a les 13 hores es farà una concentració reivindicativa, conjunta amb UGT, amb l’assistència dels secretaris generals d’ambdós sindicats, Javier Pacheco i Camil Ros, respectivament.

Trobareu la informació del 28 d’abril (també commemorat a altres poblacions) a internet

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 d’abril de 2017

Agenda:
Divendres 28 d’abril de 2017

a les 9.40 hores (assemblea)
Sala d’actes CCOO – Via Laietana, 16, planta baixa. Barcelona

a les 13.00 hores (concentració)
Davant Foment del Treball – Via Laietana, 32. Barcelona