Actes amb motiu del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones

CCOO de Catalunya us convida a participar en les activitats i en els actes centrals que organitza o en els quals participa la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social del sindicat, amb motiu del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones

Enguany el lema escollit és “Som dones, fem drets, fem lluites”.

I les activitats són aquestes:

8 de març

10 h. Assemblea de delegades i delegats. Sala d’actes de la seu central de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, de Barcelona.

10 anys de la llei d’igualtat: i ara què?

• Ho presenta Alba Garcia Sánchez, secretaria de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya.
• Ponència d’Encarna Bodelón González, professora de filosofia del dret a la UAB i directora del Grup de recerca Antígona: drets i societat amb perspectiva de gènere.
• Taula rodona: Mercè Haro Garcia, de l’empresa Miquel Alimentació, i Alba Garcia Sánchez.
• Cloenda a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

12 h. Manifestació, concentració i acció reivindicativa a les portes de Foment del Treball.

16.30 h. Projecció de la pel·lícula La vieja dama indigna.
Espai L’Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, de Barcelona).

19 h. Manifestació unitària amb el lema “La revolució imparable de les dones”. Organitzada per la Comissió 8 de Març 2017, Barcelona. A plaça de la Universitat de Barcelona.

La gent de CCOO ens trobarem, a les 19 h, a la porta central de la Universitat de Barcelona.

El sindicat també ha organitzat altres actes de CCOO de Catalunya amb motiu del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones.

Feu clic per llegir el manifest del 8 de març de 2017: Som dones, fem drets, fem lluites