Ignacio Fernández Toxo visita el Curs de quadres sindicals de la federació d’Indústria

Toxo apunta que la formació sindical de quadres és un element bàsic per afavorir la renovació sindical a la nostra organització

Aquesta nova etapa de l’itinerari formatiu per a nous quadres sindicals va començar a finals del mes de gener amb la participació de 22 quadres sindicals joves, que ja van finalitzar la primera fase el mes de desembre del 2016.

En la seva intervenció, Ignacio Fernández Toxo va refermar l’aposta confederal per la formació sindical en general i la formació de quadres en particular, destacant el nou Pla de formació de quadres confederal, que es va iniciar el passat 1 de febrer a la Escuela Juan Muñiz Zapico de Madrid.

Toxo va confirmar que aquesta formació inicial de quadres sindicals realitzada a la CONC ha de tenir continuïtat, per part dels participants, en el projecte confederal anomenat Escola del Treball i, posteriorment, en una fase més avançada, a la Universitat del Treball.

La segona fase d’aquest pla de formació té una durada de 35 hores i es farà al llarg dels mesos de gener fins l’abril i els temes que es tractaran són eines d’actuació sindical en salut laboral a l’empresa, l’anàlisi de la informació econòmica i eines per millorar la comunicació.