L’onzena edició dels Premis Llanterna Digital, en marxa

Els Premis Llanterna Digital d’aquesta 11a edició volen contribuir al foment de l’ús del català i de l’occità a través de l’elaboració de curtmetratges el contingut dels quals tracti sobre la llengua, en sentit ampli i des de qualsevol perspectiva, i tenen per objectiu fomentar la producció d’audiovisuals en català i occità.

Aquests premis, els organitza la Coordinadora de Serveis Lingüístics de Lleida, de la qual el Servei Lingüístic de CCOO forma part, juntament amb els serveis territorials de Cultura, Ensenyament i Justícia, el Departament de Salut, l’Institut de Llengües de la Universitat de Lleida, l’Escola Oficial d’Idiomes de Lleida i el Centre de Normalització Lingüística de Lleida.

Fins al 31 de març del 2017 es poden presentar els curtmetratges a les quatre categories establertes. Les obres després seran avaludades pel jurat presidit pel crític de cinema Àlex Gorina i format per professionals de l’àmbit de la llengua i del sector audiovisual vinculats als organismes i entitats que participen en l’organització

Si en voleu més informació, feu clic aquí.