Taller de redacció de correus electrònics a Girona

A Girona, el 16 de desembre, s’ha portat a terme el Taller de redacció de correus electrònics per a personal del sindicat i també per a delegats i delegades de Comissions Obreres en diverses empreses de les comarques gironines.

Durant tres hores, les persones participants, un total de 16, han fet una formació teòrica dels requisits bàsics de qualsevol correu electrònic i d’alguns dels aspectes més comuns i recurrents de la llengua catalana. Així mateix han pogut conèixer, o aprofundir, en alguns dels recursos que hi ha a la xarxa i que ajuden a escriure amb més correcció. Una altra part de la sessió ha estat eminentment pràctica, tant pel que fa a petits exercicis de trets lingüístics com a analitzar i també a redactar diversos correus electrònics.

Aquest taller ha anat a càrrec de Núria Martí, llicenciada en filologia catalana i que s’ha dedicat a l’ensenyament de català per a adults, ha publicat novel·les i reculls de relats, i ha guanyat diversos guardons literaris. També és autora de llibres de Lectura Fàcil, imparteix tallers d’escriptura creativa i és jurat de diferents premis literaris.