Dictamen 10/2016 sobre l’Avantprojecte de llei de fusió dels col·legis oficials d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Pèrits Agrícoles de Catalunya i d’Enginyers Tècnics Forestals de Catalunya en el Col·legi d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Catalunya.

El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya ha valorat el Dictamen 10/2016 sobre l’Avantprojecte de llei de fusió dels col·legis oficials d’Enginyers
Tècnics Agrícoles i Pèrits Agrícoles de Catalunya i d’Enginyers Tècnics
Forestals de Catalunya en el Col·legi d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals
de Catalunya,
i sol·licita al Govern que sigui receptiu a les recomanacions formulades en aquest dictamen.

Feu clic per veure el dictamen o el resum.