Cursos per a treballadors amb diversitat funcional auditiva i de llengua de signes

Després de la Jornada d’Inserció Laboral de Persones amb Diversitat Funcional que va tenir lloc a CCOO de Catalunya el 19 de novembre passat, l’Escola de Formació Sindical i la Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya han començat a organitzar, conjuntament, diversos cursos relacionats amb la problemàtica dels treballadors i les treballadores amb diversitat funcional auditiva (persones sordmudes). Es tracta de dos cursos amb què s’obtindrà el certificat de la Generalitat de Catalunya sobre la llengua de signes i que es dirigeixen tant a persones amb diversitat funcional auditiva com a representants sindicals que hi estiguin interessats.

En aquest sentit els dos tipus de formació són els següents:

– Curs 1. Un curs bàsic de formació per a delegats i delegades sordmudes.

– Curs 2. Un curs de llengua de signes per a sindicalistes que hi estiguin interessats perquè treballen amb persones i empreses del sector amb aquesta problemàtica (Federació d’Educació, Serveis a la Ciutadania, Serveis Privats, ocupació, negociació col·lectiva, etc.). Existeix la possibilitat de realitzar el curs entre el 19 i el 30 de setembre, amb un horari de 18.00 a 21.00 hores.

Us adjuntem la fitxa d’inscripció per als cursos per a representants sindicals sordmuts o sobre llengua de signes per a sindicalistes on cal que s’especifiqui quin dels dos cursos es vol realitzar.

Les inscripcions les podeu enviar a l’Escola de Formació Sindical al correu electrònic de Cristina Montiel ([email protected]) o a l’Àrea de Cohesió Social a nom de Ghassan Saliba ([email protected])