CCOO de Serveis organitza una jornada d’acció per la salut de les dones amb motiu del proper dia internacional

Dilluns 23 de maig, a la seu de CCOO de Catalunya

Amb motiu del Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones (28 de maig), la Federació de Serveis de CCOO Catalunya organitza una jornada, el proper dilluns 23 de maig, per fer visibles fets que afecten a la salut de les dones i que les posen en situació de desigualtat en nombroses ocasions.

CCOO de Serveis de Catalunya convoca a aquesta jornada d’acció per la salut de les dones les delegades i delegats dels sectors de la federació el proper 23 de maig, a partir de les 10 h a la sala d’actes de CCOO de Via Laietana, 16, de Barcelona (planta baixa).

La jornada es desenvoluparà en dues parts, una primera d’exposició i reflexió sobre les malalties professionals de les dones en els sectors de serveis i La salut de les dones i els medicaments, que comptarà amb la intervenció de Loly Fernández, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, i de Carme Catalán, membre de la Xarxa de Dones per la Salut, respectivament; tot seguit tancarà amb les conclusions Mònica Pérez, secretària de Salut Laboral de CCOO de Serveis de Catalunya.

En una segona part es tractaran eines per la cura de la salut, amb una xerrada sobre el sòl pèlvic, a càrrec de Mireia Grossman, i un taller sobre la respiració conscient, a càrrec de Sonia Tre.

El programa complert de la Jornada està disponible a internet:

Barcelona, 20 de maig de 2016

Agenda: