En les operacions de càrrega i descàrrega de matèries perilloses: PREVENCIÓ!

Foto

Des de CCOO volem alertar del risc en les operacions de càrrega i descàrrega de matèries perilloses, que causa accidents de treball (cremades, intoxicacions, vessaments, núvols tòxics...) i que posa en risc la població treballadora i la població civil.

Es per aquest motiu que des de CCOO posem a la vostra disposició aquest díptic amb l'objectiu de donar-vos informació sobre de què parlem quan ho fem de transport i d'operacions de càrrega i descàrrega de matèries perilloses, què hem de saber de les operacions de càrrega i descàrrega d'aquestes matèries perilloses, què has de saber si ets conductor/a de cisternes de mercaderies perilloses o treballador/a d'una empresa que rep aquestes cisternes i què fer com delegat/ades de prevenció.

Volem donar-vos els elements i  eines per la seva identificació i prevenció donats per la normativa reguladora en l'àmbit de la càrrega i descàrrega d'aquestes matèries.

Díptic català
Díptic castellà

- Cartell de les operacions de càrrega i descàrrega de matèries perilloses: PREVENCIÓ!
17/03/2016