CCOO i altres entitats presenten un manifest el dilluns 14 de març

Per la igualtat d'oportunitats per a les persones amb diversitat funcional

Foto El dilluns, 14 de març, CCOO de Catalunya i algunes de les entitats que agrupen persones amb diversitat funcional han presentat en roda de premsa, a la seu del sindicat a Barcelona, un pla d'acció i un manifest amb demandes per la igualtat d’oportunitats de les persones amb diversitat funcional. A més de CCOO, hiparticipaven l’Associació Catalana per a la Integració del Cec (ACIC), l’Assemblea per la Diversitat (axD), l’Associació Catalana Nabiu, el Centre de Persones Sordes del Maresme, el Projecte Didàctica o el Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC), si bé el manifest està obert a l'adhesió d’entitats que comparteixen el diagnòstic i les demandes.

Feu clic per veure:
- el manifest per la "Igualtat d'oportunitat efectiva per a les persones amb diversitat funcional"
- les declaracions de Ghassan Saliba, responsable de Cohesió Social de CCOO de Catalunya; Joan Bestard, de l'Assemblea per la Diversitat, i José Ángel Carrey, de l'Associació Catalana per a la Integració del Cec (ACIC), efectuades a la roda de premsa del dilluns 14 de març del 2016
14/03/2016