CCOO organitza una jornada sobre la formació per l’ocupació

Demà dijous, 12 de novembre, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dijous, 12 de novembre, la Secretaria de Socioeconomia de CCOO de Catalunya organitza la jornada “Nous reptes de futur per a la formació per l’ocupació”. Tindrà lloc a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

Després de la inauguració (9.15 h) per part de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, hi haurà una xerrada (9.30 h) sobre els principals canvis de la Llei 30/2015, de 9 de setembre, del sistema de formació per a l’ocupació, a càrrec d’Alfonso Luengo, director-gerent de la Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo. A les 11.30 h hi haurà la introducció “Noves realitats, noves funcions”, d’Antonio Córcoles, gerent de la Fundació per a la Formació i l’Estudi Paco Puerto de CCOO, i a les 11.45 h tindrà lloc la xerrada “Aspectes més rellevants de la formació programada per les empreses: relació amb l’activitat empresarial, organització de la formació, entitats externes, informació de la representació legal dels treballadors”, de Carmen Prieto, directora de Gestión Técnica y Verificación de la Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo. La cloenda (13.30 h) anirà a càrrec d’Antònia Pascual, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de novembre de 2015