Material de CCOO de Catalunya per a la campanya del Voluntariat per la Llengua

En el següent enllaç, hi trobareu el fullet que el Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya ha editat per promocionar la campanya del Voluntariat per la Llengua al sindicat:

Si parles català normalment i vols ajudar una altra persona a agafar fluïdesa en aquesta llengua, fes-te voluntari/ària!
Si vols practicar el català i parlar-lo amb desimboltura, fes-te aprenent/a!

Només cal que tingueu 10 hores lliures per parlar en català (una per setmana). Els temes de conversa, els llocs, els dies i les hores on i quan parlar els podeu triar lliurement. El Servei Lingüístic posarà en contacte les diferents parelles i en farà el seguiment.

Aquesta campanya, a la qual CCOO de Catalunya està adherida des del 2003, és impulsada per la Generalitat de Catalunya i els seus objectius són l’aprenentatge del català, la integració de les persones nouvingudes i la creació de parelles lingüístiques que comparteixin unes hores de conversa en català. Aquesta iniciativa, a més de facilitar un interlocutor per poder conversar en català, vol incidir en els hàbits dels catalanoparlants i consolidar la idea que el català és i ha de ser llengua comuna i d’acollida.