Assemblea sindical oberta dels joves de CCOO

Demà dissabte, 20 de juny, a la sala d’actes de CCOO a Barcelona

Demà dissabte, 20 de juny, Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya faran una Assemblea sindical oberta, durant tot el matí, de 10  a 14 hores, a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

L’Assemblea sindical oberta és un procés participatiu i obert, impulsat pel sindicat des del passat mes de maig, que serveix per analitzar allò que s’ha fet bé, fer una autocrítica del que no s’ha aconseguit, i treure propostes i conclusions per millorar.

El debat de demà, dirigit a la gent jove, serà obert, i es realitzaran algunes preguntes com ara: Com tenir més presència? Quines decisions s’han de consultar als afiliats i afiliades? Nous espais de participació? Quin paper ha de jugar el sindicat en les reivindicacions i els moviments socials? Com organitzar els col·lectius que tenen més difícil l’accés al mercat de treball com els joves, nois i noies, i les persones en situació d’atur? Què és el més prioritari?…

Amb l’Assemblea sindical oberta es pretén tenir un sindicat millor, més fort, més cohesionat i amb més representació. Per això, des d’Acció Jove es considera que la participació jove és importantíssima per poder arribar a aquests objectius.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya

Barcelona, 19 de juny de 2015