Informe ‘Evolució de la distribució de la renda a Espanya i a l’eurozona amb una aproximació de la situació a Catalunya. 2007-2013’

Presentat en roda de premsa, el dijous 14 de maig de 2015

El Centre d’Estudis i Recerca Sindicals (CERES) de CCOO de Catalunya ha presentat un informe que analitza la distribució de la renda a Espanya i a l’eurozona amb una aproximació a Catalunya, entre els anys 2007 i 2013. La roda de premsa s’ha fet el dijous, 14 de maig, a la seu del sindicat de Barcelona.

Feu clic per veure:
– L’informe “Evolució de la distribució de la renda a Espanya i a l’eurozona amb una aproximació de la situació a Catalunya. 2007-2013“.
– Les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Alfons Labrador, director d’Estudis de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del dijous 14 de maig de 2015.