Elabora un pla d'acció i participa en la vigilància de la salut a la teva empresa

Elabora un pla d'acció i participa en la vigilància de la salut

Foto

La vigilància de la salut  és el conjunt d’activitats que configuren la principal actuació i el contingut de la disciplina de medicina del treball dels serveis sanitaris dels serveis de prevenció. La vigilància de la salut inclou la recollida, l’anàlisi i la interpretació sistemàtica de dades de salut de les persones treballadores amb la finalitat de protegir la seva salut, prevenir danys derivats de la feina i orientar l’acció preventiva de l’empresa.

La vigilància de la salut dels treballadors i treballadores serà efectiva si es té en compte la participació dels delegats i delegades de prevenció. La llei diu que la seva planificació ha d’integrar-se a la planificació de l’activitat preventiva de l’empresa, i també recull el deure de consulta sobre la vigilància de la salut als treballadors i treballadores i/o als seus representants.

Abans d'elaborar el Pla d'Acció, objectiu del full informatiu que et presentem, et recomanem fer un pas previ que és emplenar "LA GUIA DE CONTROL SINDICAL" - Català / Castellà - , tal com el propi full informatiu et recomana.

Full Català
Full Castellà