30 i 31 de gener, al Masnou

XIII Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas

Demà divendres, 30 de gener, i dissabte, 31 de gener, Acció Jove - Joves de CCOO de Catalunya organitza la XIII Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas.

Aquesta tretzena edició es farà a l’alberg Josep Maria Batista i Roca del Masnou (av. Srs. Cusí i Furtunet, 52) i tindrà per lema “A l’ofensiva”.

Entre d’altres tallers i sessions, es parlarà de les conseqüències del Tractat transatlàntic de lliure comerç i inversió (TTIP), de les alternatives, dels reptes i de les propostes que hem de donar com a sindicat, i de la campanya #VagaNoÉsDelicte. Per aquesta darrera taula comptarem amb la presència de la secretària general de CCOO de les Illes Balears, Katiana Vicens, encausada per la seva participació en un piquet, amb José Alcazar, membre de l’empresa Airbus, que té 8 encausats per l'exercici del seu dret a vaga, i amb l'Isma i el Dani, dos joves que van ser posats en presó preventiva i encausats per la seva participació a la vaga del 29-M del 2012.

Feu clic per veure el programa de la XIII Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de gener de 2015

Agenda:
Divendres 30 i dissabte 31 de gener de 2015
17.00 hores (divendres) i 9.45 hores (dissabte)
Alberg Josep Maria Batista i Roca - Av. Srs. Cusí i Furtunet, 52. El Masnou
29/01/2015