Jornada d’acció mundial en defensa de les llibertats i del dret de vaga

El 18 de febrer, concentració a Barcelona, a les 17.30 h, davant la Delegació del Govern

El 18 de febrer, la Confederació Sindical Internacional ha convocat una jornada d’acció mundial en defensa de les llibertats i del dret de vaga.

CCOO de Catalunya dóna ple suport a aquesta jornada i participarà activament en la concentració que tindrà lloc a Barcelona, el 18 de febrer, a les 17.30 hores, davant la Delegació del Govern (carrer de Mallorca, 278).

#VagaNoÉsDelicte | #HuelgaNoEsDelito

Al mateix temps, hi haurà mobilitzacions a Girona, Tarragona i Lleida:
-GIRONA: a les 12.00 hores, concentració conjunta CCOO-UGT front a la Subdelegació del Govern (Av. 20 de Juny, 2), amb intervencions dels secretaris generals de Girona de cada organització.
-LLEIDA: a les 18.00 hores, concentració conjunta CCOO-UGT front a la Subdelegació del Govern (Plaça de la Pau).
-TARRAGONA: a les 19.00 hores, xerrada informativa amb la intervenció de CCOO, UGT, un membre de la judicatura i la moderació de l’I·lustre Col·legi d’Advocats de Tarragona a l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona-IMET (c/Ramón y Cajal, 70).

Feu clic per descarregar-vos_
-el cartell de la jornada d’acció mundial en defensa de les llibertats i del dret de vaga
-el manifest de la jornada d’acció mundial en defensa de les llibertats i del dret de vaga