Debat sobre El Tractat transatlàntic, una nova ofensiva contra el model social europeu a l’Speakers’ Corner, amb Dolors Comas d’Argemir

Dimecres 28 de gener de 2015

El dimecres 28 de gener, a les 18.30 hores , a l’Speakers’ Corner, espai de debat habilitat dins l’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”, ha tingut lloc un debat sobre el “El Tractat transatlàntic, una nova ofensiva contra el model social europeu”, que ha comptat amb la participació de Dolors Comas d’Argemir, catedràtica d’Antropologia Social de la Universitat Rovira i Virgili (URV) i presidenta de la Fundació Nous Horitzons.

Presentava l’acte: Mònica Vargas, membre de la Comissió No al TTIP.

El TTIP (sigles en anglès d’Acord transatlàntic de comerç i inversions) s’està negociant en secret des d’inicis del 2013 entre els Estats Units i la Unió Europea. La professora Dolors Comas defensa, des de fa temps, que l’objectiu divulgat és la cooperació, però que en el rerefons es tracta d’enfortir les grans corporacions i soscavar el poder dels governs, la qual cosa afectarà de forma negativa i greument els nostres drets laborals i, com a consumidors i consumidores, els nostres serveis socials, el nostre medi ambient, la nostra creació cultural i, en definitiva, a les nostres vides.

Feu clic per veure:
-el targetó
– el vídeo de les intervencions