Campanya per la construcció d’una Catalunya social

Presentada el divendres 21 de febrer de 2014, a Barcelona

Entitats socials i sindicals, entre les quals es troba CCOO de Catalunya, han impulsat una campanya per la construcció d’una Catalunya social. Aquestes entitats del món social i sindical han fet públic un manifest on es detalla un “full de ruta” per a la construcció d’una Catalunya que reconegui els drets socials de tota la ciutadania del país.

L’acte de presentació ha tingut lloc el divendres 21 de febrer de 2014, a la seu de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC) a Barcelona, amb presència de representants de CONFAVC, Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona (FAVB), Federació d’Associacions de Pares i Mares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC), Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), Plataforma pel Dret a la Salut (PDS) i Dempeus per la Salut Pública, CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, entre d’altres organitzacions rellevants.

Feu clic per veure:
-el document Prioritats X una Catalunya social!
-el resum del document Prioritats X una Catalunya social!
-les declaracions de Jordi Giró, president de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa feta el divendres 21 de febrer de 2014