Nova edició de l’Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas

Se celebrarà aquest cap de setmana al Prat de Llobregat

Aquest proper cap de setmana (el divendres 13 i el dissabte 14) des d’Acció Jove – Joves de CCOO de Catalunya celebrarem una nova edició de l’Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas.
Enguany l’Escola tindrà lloc a la seu de la Fundació Catalana de l’Esplai (Prat de Llobregat).
En aquesta 12a edició de l’Escola reflexionarem al voltant de la situació de les persones joves i com aquestes estem sent un dels col·lectius més desfavorits per l’actual moment històric. En aquesta línia de voler reflectir la progresiva precarització de les condicions laborals de les persones joves, el títol d’aquesta edició serà  “La joventut: els nous esclaus del segle XXI?”.

Us facilitem el programa dels diferents actes de l’escola i us animem a participar en aquest acte.

Per a rebre més informació o per inscriure-us a la jornada, podeu enviar un correu electrònic a:   [email protected]