Mobilitzacions europees contra les polítiques d’austeritat

Manifestació a Barcelona, el diumenge 16 de juny

CCOO dóna suport a les mobilitzacions europees contra les polítiques d’austeritat impulsades per la Confederació Europea de Sindicats (CES). Així, el diumenge 16 de juny tindrà lloc a Barcelona (11.30h, a la plaça de Catalunya cantonada amb el  Pg. de Gràcia) una manifestació per l’ocupació i la protecció social.

Feu clic per veure:
– El cartell de la manifestació a Barcelona, el 16 de juny
– L’octaveta de la manifestació a Barcelona, el 16 de juny
– La declaració conjunta de les plataformes contra l’austeritat (acte al Centre Cívic Fort Pienc de Barcelona, 8-6-2013)
– El vídeo convidant a la manifestació de Barcelona, el 16 de juny
– El vídeo amb les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya (roda de premsa conjunta a Barcelona, 13-6-2013)

Entre els dies 8 i 16 de juny es fan diferents accions per denunciar les polítiques austericides:
– 10 de juny, 18 h, al Casal Pere Quart (Rambla, 69) de Sabadell, assemblea sobre l’educació.
– 11 de juny, 18 h, a la URV (Campus Catalunya) de Tarragona, xerrada: “Europa, problema o solució. Alternatives a la Troica”.
– 13 de juny, 18 h, a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona, manifestació-concentració convocada per la Plataforma Sindical Unitària.
– 13 de juny, 18 h, als Serveis Territorials d’Educació (c/Marquès de Comillas, 67) de Sabadell, cadena humana per l’educació pública.
– 14 de juny, 11h, al carrer 20 de juny de Girona, concentració i performance.
– 14 de juny, 12.30h, al davant de la Delegació del Parlament europeu (Pg. de Gràcia, 90) a Barcelona, concentració d’Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya.