CCOO convoca una concentració per a exigir un conveni digne i més valoració política i social per al sector dels ensenyaments no reglats, en el marc de la jornada de lluita pels convenis col·lectius del 23 de maig

Mobilització demà dijous, 23 de maig, del 2013, amb lliurament de més de 2.000 signatures a la patronal CAT Formació

Els treballadors i treballadores dels ensenyaments no reglats (acadèmies d’idiomes, informàtica, reforç escolar, formació contínua, formació ocupacional, preparació d’oposicions, ensenyaments artístics i altres) es concentraran demà dijous, 23 de maig, a les 16’00h, davant de la seu de la patronal (CAT Formació) al carrer Roger de Llúria, 155, de Barcelona, amb l’objectiu de fer visible socialment la importància de la seva tasca i reivindicar un conveni de qualitat per al seu sector.

En aquests moments de crisi, la formació dels treballadors i treballadores és més important que mai ja que representa un factor clau en la seva capacitat de mantenir o aconseguir feina. Els ensenyaments no reglats són el centre d’aquesta formació al llarg de la vida però la feina dels i les professionals que els imparteixen està poc valorada a nivell polític i social i les seves condicions laborals són molt precàries.

CCOO denúncia la precarietat, les pràctiques fraudulentes en contractes, seguretat social, i negació dels drets dels treballadors i de les treballadores. La reforma laboral empitjora una situació que ja és massa precària.

CCOO exigeix la valoració del sector no reglat perquè l’alumnat i els professionals s’ho mereixen.
CCOO reivindica que impartir un ensenyament i formació de qualitat necessita condicions laborals de qualitat.

CCOO exigeix per al sector:
– La creació de més llocs de treball
– Una contractació estable i ocupació de qualitat.
– Un conveni digne amb millores en jornada, vacances, sou i conciliació de la vida laboral, personal i familiar.

Per tot això, dijous 23 de maig, CCOO convoca una concentració davant la seu de la patronal, a la cantonada de Roger de Llúria / Còrsega, a Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de maig de 2013

Agenda:
Dijous 23 de maig de 2013
16.00 hores
Davant CAT Formació (c/Roger de Llúria, 155, Barcelona)