Jornada de lluita contra el bloqueig dels convenis: 23 de maig

Vagues, manifestacions i accions per denunciar l’actitud de les patronals de diferents sectors

Davant del bloqueig de les patronals de diferents sectors a molts convenis col·lectius, les direccions de CCOO i UGT, reunides el 8 de maig, han decidit convocar una jornada de mobilització el proper 23 de maig. Aquest dia hi haurà diferents vagues, manifestacions i accions per denunciar la desprotecció de molts treballadors i treballadores si no s’actualitzen els convenis que tenen vigència fins al 7 de juliol.

Entre les manifestacions del dijous 23 de maig, la de Barcelona començarà a les 18.00 h des de plaça de Catalunya cantonada amb el Passeig de Gràcia. Les manifestacions arreu de Catalunya són les següents:
– Barcelona, 18.00 h, plaça de Catalunya amb Passeig de Gràcia.
– Girona, 19.00 h, plaça de la Independència.
– Granollers: 10.00 h, de la seu de la patronal FOMENT– UEI (Av. Europa, 21) fins a la seu de PIMEC (Av. Sant Julià, 1).
– Lleida: 11.00 h, concentració davant del Gremi de Forners de la província de Lleida (Av. Madrid, 15); 19.00 h, manifestació des de plaça d’Espanya.
– Mataró: 12.00 h, concentració davant de la seu de la Federació d’Associacions i Gremis Empresarials dels Maresme (C.Germans Thos i Codina, 9).
– Sabadell: 12.00 h, concentració davant del Centre Metal·lúrgic (C. de les Tres Creus, 66).
– Tarragona: 13.30 h, concentració davant la patronal CEPTA (Av. Roma, 7); 18.30 h, Rambla Vella (davant Sta. Tecla).
– Terrassa: 12.00 h, concentració davant la seu de la CECOT (C. Sant Pau, 6).
– Vic: 12.00 h, concentració davant de l’edifici d’El Sucre (C. Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5).

Prèviament, el dijous 16 de maig, al matí, el Pavelló de la Vall d’Hebron de Barcelona ha acollit una multitudinària assemblea de delegats i delegades d’ambdós sindicats.

Feu clic per veure:
– La notícia ‘Mobilitzacions davant del bloqueig dels convenis col·lectius’ (9-5-2013).
– El manifest conjunt de CCOO i UGT per la jornada del 23 de maig de 2013.
– El cartell de la jornada de lluita del 23 de maig, amb anunci de la manifestació de Barcelona.
– L’octaveta de la jornada de lluita del 23 de maig, amb anunci de la manifestació de Barcelona.
-El document explicatiu sobre la ultraactivitat dels convenis, elaborat per la Secretaria d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya.
– La notícia ‘Milers de delegats i delegades de CCOO i UGT participen a l’assemblea prèvia a la jornada de lluita del 23 de maig’ (16-5-2013)
-La notícia ‘Demà dijous, 23 de maig, CCOO i UGT convoquen una jornada de lluita contra el bloqueig dels convenis col·lectius’ (22-5-2013)
-La notícia ’23 de maig, jornada de lluita contra el bloqueig dels convenis col·lectius i de la negociació col·lectiva: mobilitzacions dels empleats públics’ (22-5-2013)
-La notícia ‘CCOO convoca una concentració per a exigir un conveni digne i més valoració política i social per al sector dels ensenyaments no reglats, en el marc de la jornada de lluita pels convenis col·lectius del 23 de maig’ (22-5-2013)