Tota la informació de la mobilització, de dia i de nit, contra la reforma laboral

Els dies 23 i 24 de maig

Continuem la mobilització contra la reforma laboral en el marc de la unitat sindical. La cita s’ha iniciat el dimecres 23 de maig, on dúiem a terme concentracions arreu de l’Estat en contra de l’aprovació definitiva de la reforma laboral, el dia 24, pel Congrés dels Diputats.

A Barcelona la concentració s’ha fet de nit. A les 22 h del dimecres 23 ens hem concentrat a la plaça de Sant Jaume amb torxes enceses com a símbol de protesta fins les 24 h, moment en què hem anat en manifestació fins a la Delegació del Govern central, al carrer Mallorca, 278. Allà s’ha dut a terme una vetlla nocturna. Ja el dijous 24 de maig, ha tingut lloc una nova concentració a les 10 h davant la Delegació del Govern central, culminant aquesta acció de protesta.

A Vilafranca del Penedès i a Vilanova i la Geltrú s’han fet concentracions, que han tingut lloc a la Plaça de la Vila de cada localitat, de 22 h a 24 h el dimecres 23.

A Girona, el dimecres 23, a les 22 h, hi ha hagut concentració, botifarrada popular i performance “La cremà de la
reforma laboral” davant la Subdelegació del Govern (c/Dos de Juny) i el dijous 24, a les 12 h, concentració i performance “La cremà de la reforma laboral” al mateix lloc.

A Lleida, el dia 23, davant la Subdelegació del Govern (plaça de la Pau) s’ha fet, a les 19 h, una concentració ciutadana; a les 20 h, una assemblea ciutadana contra la reforma laboral, i a les 21 h, un sopar popular.

A Tarragona, el dia 23, a les 22 h, començava una marxa des de la seu sindical (Rambla Nova amb carrer Ixart) fins a la Subdelegació del Govern (Plaça Imperial Tarraco), amb concentració entre 22.30 h i 23.30 h. El 24, a les 11.30 h, s’organitzava una nova marxa des de la seu sindical fins a la Subdelegació del Govern.

Feu clic per veure:
-el manifest ‘Nit i dia contra la reforma laboral’
-la galeria fotogràfica de la concentració a Barcelona la nit del dimecres 23 de maig
-la galeria fotogràfica de la concentració a Tarragona la nit del dimecres 23 de maig
-la galeria fotogràfica de la concentració a Barcelona el matí del dijous 24 de maig
-la galeria fotogràfica de la concentració a Girona el matí del dijous 24 de maig