CCOO signa un acord de gestió de la diversitat amb la direcció de l’empresa Viena SA

L’acord preveu la intervenció sindical davant de possibles situacions de discriminació

Avui s’ha signat un acord de gestió de la diversitat entre la representació sindical de CCOO i la direcció de l’empresa Viena SA. L’acord estableix, entre d’altres temes, l’acollida als treballadors i treballadores que s’incorporin a l’empresa, la no-discriminació, la flexibilitat en la jornada de treball així com l’assessorament en temes d’estrangeria i altres de caràcter sociolaboral.

Aquesta signatura s’emmarca dins d’un projecte de CCOO de Catalunya que compta amb el suport del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya i el Fons Social Europeu.