Les mentides i les veritats dels sindicats

Vídeo molt recomanable

En els darrers temps estem assistint a una forta campanya orquestrada des de sectors de la dreta política, econòmica i mediàtica contra la imatge i la funció social dels sindicats de classe, amb l’objectiu d’erosionar la nostra força i el nostre paper democràtic i social.

Són missatges basats en la mentida, sense cap tipus de justificació ni argumentació documentada que lamentablement estan fent forat en sectors populars de la nostra societat, aprofitant la seva vulnerabilitat.

La Federació d’Indústria de CCOO ha elaborat un audiovisual sobre les mentides i les veritats dels sindicats, molt recomanable, que us convidem a veure i difondre massivament per contrarrestar amb arguments i dades contrastades les barbaritats que es diuen de nosaltres sense cap fonament.

Feu clic per veure el vídeo ‘Mentides (i veritats) sobre els sindicats’.