Nou servei d’orientació per a les qualificacions professionals

Des del gener de 2011, el Servei d’Orientació per a l’Ocupació de la Fundació Paco Puerto de CCOO forma part del SIOP a Lleida (Sistema Integrat d’Informació i Orientació Professional).

Aquest servei ofereix orientació general per conèixer i identificar el sector professional i les ocupacions associades envers les quals ens podem adreçar, i considera la persona i la seva interacció amb el món laboral.

A més, en funció de la demanda de les persones usuàries, aquestes es podran adreçar a altres serveis del Sistema de Qualificacions Professionals, per assolir els objectius següents:

Programa “Qualifica’t”: programa dirigit a reconèixer els aprenentatges assolits al llarg de l’experiència laboral.
Formació professional: sistema de formació adreçat a qualificar professionalment les persones que té en compte totes les modalitats formatives.
Sistema d’orientació laboral: sistema dirigit a assessorar els usuaris i usuàries que cerquen una feina o millorar la que ja tenen.

Per sol·licitar el Servei d’Orientació, cal entrar a l’apartat “Orienta’t” del web www.orientat.cat i fer la sol·licitud a través de “Sol·liciti’l”. Una vegada empleneu les vostres dades poseu-vos en contacte amb el Servei d’Orientació, situat a la 5a planta de l’edifici del sindicat (avinguda de Catalunya, 2, de Lleida) per demanar una primera visita, els dilluns a les 3 de la tarda.