Èxit de la manifestació del dissabte 18 de desembre

Contra la retallada de drets laborals i socials

CCOO de Catalunya de manera unitària amb altres sindicats representatius de Catalunya han impulsat mobilitzacions el 15 i el 18 de desembre contra la retallada de drets laborals i socials.

En el primer cas, s’han fet concentracions en diversos punts per expressar el rebuig a les mesures aprovades pel Govern. D’altra banda, la manifestació del dissabte 18 de desembre, que sortia a les 17’00h des de la Plaça Universitat de Barcelona, ha estat un èxit, amb un seguiment de prop de 30.000 persones.

Feu clic per veure:
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades durant la roda de premsa conjunta celebrada el dilluns 13 de desembre
-el Lluita Obrera Digital número 103 del dimarts 14 de desembre
-el comunicat de premsa del dimarts 14 de desembre amb les principals concentracions per al dia 15
-el manifest de suport de les entitats socials, presentat en roda de premsa el dimarts 14 de desembre, amb les fotografies de la roda de premsa
-el manifest de l’entorn universitari en suport de les mobilitzacions
-la llista d’autocars per anar a la manifestació de Barcelona del dissabte 18
-el vídeo de les concentracions a Barcelona del dimecres 15
-el comunicat de premsa del divendres 17 de desembre sobre la manifestació de Barcelona del dissabte 18
-el Lluita Obrera Digital número 104 del divendres 17 de desembre
-el vídeo de la manifestació del dissabte 18 de desembre a Barcelona, amb declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya