La Fundació per a la Formació i l’Estudi Paco Puerto millora la seva presència a la xarxa amb una nova pàgina web

A la Fundació per a la Formació i l’Estudi Paco Puerto de CCOO de Catalunya volem continuar millorant. El nostre compromís i la complicitat amb els treballadors i les treballadores de Catalunya ens converteix en una de les seves eines més importants per millorar l’accés i el manteniment de l’ocupació.

Durant l’any 2009, més de 20.000 persones van participar a 1.281 cursos de formació adreçats a persones aturades i a persones ocupades. Més de 2.400 persones van ser ateses en activitats d’orientació i recerca d’ocupació.

Aquesta confiança, i alhora responsabilitat, fa que intentem millorar els nostres canals de comunicació amb les persones.

Els espais i els seus continguts
La nova pàgina web de la Fundació per a la Formació i l’Estudi Paco Puerto disposa d’una major accessibilitat, dinamisme i major claredat.

Portada. La portada dóna accés a tota la informació relacionada amb la Fundació per la Formació i l’Estudi Paco Puerto: un petit esbós biogràfic del nostre fundador Paco Puerto, els nostres objectius, la nostra activitat de formació i orientació professional, la política de qualitat, el contacte amb la Fundació i una secció de notícies.

El cercador de cursos. Nova aplicació per a la recerca de cursos de formació que permet una recerca més ràpid i àgil. Informació del nostre catàleg d’accions de formació, els cursos d’inici immediat i la possibilitat de fer la inscripció els cursos a través de la pàgina web.

Esteu convidats a visitar-nos el nostre espai: