L’acció sindical per la convivència i la cohesió social

Document aprovat pel Comitè Confederal de CCOO de Catalunya

El passat 19 de maig, el Comitè Confederal de CCOO de Catalunya va aprovar el document “L’acció sindical per la convivència i la cohesió social”, on es recullen les línies de treball del sindicat per promoure la convivència i la cohesió social a la societat catalana. El document denuncia la instrumentalització que determinades forces polítiques estan fent de la immigració amb l’objectiu d’obtenir-ne rèdits electorals i alerta del perill que això pot comportar per a la convivència, especialment en aquest moments en què tantes persones estan passant dificultats a causa de la crisi econòmica i l’increment de l’atur. El document també posa de manifest la importància de la participació sindical de les persones estrangeres i de la gestió de la diversitat i la no-discriminació a les empreses en la promoció de la cohesió social.