Beques de formació per a aturats: programa TALENT HELP

Col·laboració entre CCOO i la UPC

La Secretaria de Formació Sindical i Cultura i la Fundació per a la Formació i l’Estudi Paco Puerto de CCOO de Catalunya estan desenvolupant un procés d’intercanvi per a vincular el món del treball amb el món universitari.

Es tracta del programa TALENT HELP, un programa pioner que ofereix als titulats universitaris beques per a la realització dels seus programes de formació. Les beques estan dirigides a treballadors que es troben, actualment, en situació d’atur i autònoms.

Aquesta iniciativa es compromet amb els professionals qualificats que necessiten suport per accedir de nou al mercat laboral. L’objectiu és ajudar-los a reincorporar-se en llocs de treball de responsabilitat on el seu talent esdevingui motor de coneixement, innovació i èxit a través de programes que fomenten la millora de l’empleabilitat en sectors clau i emergents de l’economia.

El termini d’inscripció finalitza el proper 30 d’abril.
Tots els cursos es faran a Barcelona, a la seu de la UPC, al carrer Badajoz, 73-77, 08005 de Barcelona (Metro Llacuna -L4-).

Més informació: tel. 93 112 08 80; http://www.talent.upc.edu/talenthelp