Unitat en la diversitat. CCOO el teu sindicat

FotoCCCO, EL SINDICAT DE LA DIVERSITAT DE PROCEDÈNCIA

Comissions Obreres conscient de la necessitat de reforçar el vincle social que ens uneix com a treballadors i treballadores o com a persones afiliades, independentment del lloc de procedència, es compromet a lluitar pels drets dels treballadors immigrants i la seva plena igualtat d'accés als drets laborals, socials i polítics. Així mateix es compromet a assegurar la participació a l'activitat sindical i a les tasques de representació i direcció sindical en igualtat de condicions.

Conscients que som diversos com a persones i iguals com a treballadors i ciutadans, CCOO es compromet a promoure a les empreses i a la societat la cultura de la convivència a la diversitat personal i la igualtat de drets, i a lluitar decididament contra qualsevol manifestació, declaració o acció de continguts o motivacions de tipus xenòfob, racista o discriminatori per raons de procedència, nacionalitat, creença o cultura.

(Article 5.- Principis bàsics. Estatuts de CCOO de Catalunya, aprovats en el 9è Congrés, 3 i 4 de desembre de 2008)

Fes clic per veure el fullet informatiu 'Unitat en la diversitat. CCOO el teu sindicat' en català, espanyol, anglès, francès, àrab, tagal, polonès, rus, xinès i urdú.
13/11/2009