CCOO de Catalunya celebra el 20è aniversari del CEPROM, Fundació per a la Formació i l’Estudi Paco Puerto

Amb la participació de Maravillas Rojo i Joan Coscubiela, el sindicat ha volgut destacar el paper actiu que ha exercit en la promoció de la formació professional dels treballadors i treballadores de Catalunya

CCOO de Catalunya ha organitzat un acte commemoratiu del 20è aniversari de la creació del CEPROM, Centre de Formació i Promoció Ocupacional, que deu anys després es transformaria en la Fundació per a la formació i l’estudi Paco Puerto. Amb aquest acte, el sindicat ha volgut destacar el paper actiu que ha exercit en la promoció de la formació professional dels treballadors i les treballadores de Catalunya.

L’acte ha tingut lloc el dijous 25 de setembre a partir de les 12 hores al Saló d’actes de la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16 de Barcelona.

Han intervingut Joan Josep Berbel, Director del Servei d’Ocupació de Catalunya, Maravillas Rojo, Secretaria General de Empleo del Ministerio de Trabajo e Inmigración, i Joan Coscubiela, secretari general de CCOO de Catalunya. I ha presentat l’acte Dolors Llobet, Secretària d’Acció Socioeconòmica de CCOO de Catalunya..

Barcelona, 23 de setembre de 2008

Podeu escoltar les declaracions de Dolors Llobet, secretària de l’Àrea d’Acció Socioeconòmica de CCOO, de Maravillas Rojo, secretaria general de Empleo, i de Joan Coscubiela, secretari general de CCOO de Catalunya