infoSostenibilitat, núm. 35, 29 d'abril de 2011

:: Reunió del Comitè de Clients del Servei de Rodalies de Barcelona ::

José Manuel Jurado.
Durant la reunió també se’ns va informar sobre una reorganització de tot el sistema de funcionament del servei de rodalies, que està força avançat. Tenen com a objectiu prioritzar la freqüència sobre l’horari, el que podria permetre millorar l’ocupació, reducció d’esperes, cadència més constant, etc.
(+ informació)

:: Presentació nova web departament de sostenibilitat ::

Redacció.
T'informem que, a partir d'avui, podreu trobar tota la informació sobre mobilitat i medi ambient al nou web del Departament de Sostenibilitat (Secretaria d'Acció Sindical i Política Sectorial)
(+ informació)
:: Contaminació atmosfèrica i salut ::

Gabriel Mas.
Sota el títol “Contaminació atmosfèrica i salut”, s’ha presentat el segon informe elaborat per l’Observatori DKV Salut i Medi Ambient. Aquesta segona publicació d’una sèrie que s’elabora anualment per tal d’analitzar algun dels temes identificats com d’estudi pel programa SCALE de la Unió Europea, i compta amb la col·laboració d’experts de l’estat espanyol en l’àmbit d’estudi.
(+ informació)

::Des d’Abrera a l’Àrea Metropolitana passant pel tub 2,40 ::

Jordi Salvador.
Aquest escrit beu de diverses fonts, principalment del llibre de Joan Perdigó ”El servei públic d’abastament d’aigua”, del que pràcticament afusello paràgrafs sencers, de consultes de hemeroteca, i de la pròpia memòria personal meva. Recull i interpreta una sèrie de fets des del meu únic i personal punt de vista i fiant-me del meus propis criteris i memòria. (+ informació)

:: L’experiència de l’Hospital General de Catalunya ::

Secció Sindical de CCOO al HGC.
La nostra experiència en el tema mediambiental ve arran d’unes jornades de Salut Laboral on es van crear diferents espais de treball, ara fa una any. El nostres companys de l’hospital van participar en l’espai de riscos químics i desprès de vàries experiències comentades per altres companys de CCOO, van tancar aquesta mesa uns nois de medi ambient. (+ informació)

:: Projecte Agent Energètic d’Edificis ::

Gabriel Mas.
Ja es troba en marxa un projecte interessant per a la creació del que es coneix com a llocs de treball “verds”. (+ informació)

Consell de redacció: M. de Toro, J. Forcadell, S. Clarós, J. M. Jurado, J. Salvador, G. Mas
Disseny: M. de Toro
Direcció: J. M. Jurado
El Departament de sostenibilitat de CCOO de Catalunya no es fa necessàriament responsable de les opinions dels col·laboradors de l’infoSostenibilitat

Departament de sostenibilitat
Secretaria d'acció sindical i política sectorial
CCOO de Catalunya

Via Laietana, núm. 16, 5a planta

correu electrònic
per veure els números anteriors clica aquí

T'informem que el teu correu electrònic forma part d'un fitxer, titularitat de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que té per finalitat mantenir-te informat de l'activitat del Departament de Mobilitat de CCOO de Catalunya.

D'acord amb el que expressa la Llei orgànica de protecció de dades, amb referència a aquest fitxer, tant si vols exercir els teus drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició, com si vols resoldre qualsevol tipus de dubte sobre el tema, ens pots enviar un correu electrònic o trucar-nos al telèfon 934812906.