Vaga a Autobusos de Lleida, demà

Després de diverses reunions negociadores i d’una concentració ahir dia 20, el Comitè d’Empresa d’Autobusos de Lleida ha convocat una nova jornada de vaga, que es farà demà. El 95 % del personal de conducció ha comunicat a l’empresa que vol fer vaga.

El motiu de la vaga és l’incompliment de l’empresa a aplicar l’increment salarial pactat al conveni per a l’any 2022.

La vaga de demà començarà a les 6.10 h i el primer bus de serveis mínims sortirà a les 6.30 h. L’últim bus de serveis mínims acabarà el servei a les 23 h.

Si després de la vaga, l’empresa continua el procés d’inaplicació es continuaran fent mobilitzacions i no es descarten noves jornades de vaga el mes de maig.

Durant la jornada de demà, al matí, la plantilla farà una manifestació que sortirà a les 10 de la plaça de Ricard Viñes i anirà fins a la plaça de la Paeria per la rambla d’Aragó.

El comitè d’empresa i tota la plantilla vol deixar clar que aquesta és una jornada de reivindicació que es fa contra l’empresa Moventis, i que lamenta les molèsties que pot causar a la ciutadania i espera que s’entengui que una vaga d’aquestes característiques és l’últim recurs que tenen els treballadors i treballadores per lluitar pels seus drets.